Blog

image

Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Jakie powinny być meble do recepcji?

14 stycznia 2022 r. Najlepsze meble biurowe

W każdym biurze, lobby lub recepcja zapewnia pierwsze wrażenie dla gości. Oprócz estetyki, meble, których używasz do przestrzeni powinny być praktyczne, łatwe do czyszczenia i trwać przez długi okres.

Meble do recepcji tradycyjnie składają się z biurek recepcyjnych, krzeseł, stołów akcentowych, akcesoriów i wielu innych. Niezależnie od charakteru Twojej firmy, kluczem jest znalezienie odpowiednich elementów, które będą Ci dobrze służyć przez lata - pod względem stylu, jakości i trwałości.

Jak znaleźć odpowiednie meble do recepcji

Praktyczny projekt i dobrze przemyślane planowanie przestrzeni odgrywają zasadniczą rolę w wyposażeniu lobby biurowego. Od brandingu do jakości, stylu, komfortu i budżetu, poniżej znajdują się niektóre rozważania, gdy nadszedł czas, aby ożywić swoją recepcję.

Branding

Branding wnętrza to coś więcej niż tylko logo, znak lub użycie zatwierdzonej palety kolorów dla ścian i mebli. To posiadanie jasnego zrozumienia wartości organizacji i komunikowanie ich poprzez układ, kolor, oświetlenie i materiały wykończeniowe w przestrzeni fizycznej.

Na przykład, jeśli Twoja firma koncentruje się na zabawie i innowacjach, rozważ recepcję z bardziej przytulnymi akcentami wystroju i meblami, które sprzyjają współpracy. Jeśli starasz się stworzyć bardziej profesjonalny wizerunek, powinieneś zdecydować się na ciemniejsze kolory i tradycyjne meble.

Zdrowie i bezpieczeństwo

W czasach, gdy świat wciąż zmaga się z pandemią, nastąpiły dramatyczne zmiany w ruchu odwiedzających i pojemności biur. Wszystko to spowodowało potrzebę przeprojektowania lobby, aby umożliwić społeczny dystans i zmaksymalizować przestrzenie w tym samym czasie.

Niektóre z działań, jakie można podjąć, to rezygnacja z tradycyjnej dużej recepcji, aby zwolnić powierzchnię, rozstawienie siedzeń i/lub ponowne zaprojektowanie lobby, aby służyło większej liczbie celów (np. recepcja, miejsca spotkań, itp.).

Jakość, styl i komfort

Styl i komfort idą w parze podczas urządzania biura. Wybrane przez Ciebie meble biurowe powinny być nie tylko estetycznie atrakcyjne, ale również wygodne - a dokładniej ergonomiczne. Musi być zaprojektowany z myślą o wygodzie i wydajności.

Pokryłeś projekt i komfort, ale nie zapominaj o jakości. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to wydać więcej pieniędzy na naprawy i wymiany, ponieważ meble złamały się wcześniej niż się spodziewałeś. Zainwestuj w biurka, krzesła i inne elementy, które będą w stanie wspierać Twój zespół, aby wygodnie i skutecznie wykonywać swoją pracę.

Budżet

Podczas gdy meble powinny być stylowe, wygodne i wysokiej jakości, powinny być również w ramach twojego budżetu. To byłoby bezużyteczne, aby znaleźć idealny kawałek mebli kochasz tylko dowiedzieć się, że jest to sposób poza budżetem.

Niemniej jednak, najlepiej jest ustalić budżet z odrobiną zasiłku na wypadek, gdybyś go potrzebował. Po tym wszystkim, meble biurowe to inwestycja i splurging trochę na kawałki jakości powinny być warte.

Umeblowanie biura to niełatwy wyczyn. Teraz, gdy pokryliśmy czynniki do rozważenia w meblach, nadszedł czas, aby wprowadzić swój plan w życie. Odkryj kawałki, które pomogą Ci stworzyć ciepłą, zachęcającą recepcję.

Najlepsze meble biurowe dla Twojej recepcji

Recepcja

Ustawić powitalne wejście z recepcją, która wygląda profesjonalnie i dobrze zaprojektowane, ale zapraszając - to pierwsza rzecz, którą goście zobaczą, gdy krok do swojego biura. Jeśli przestrzeń jest problemem dla dużego, zakrzywionego stanowiska recepcyjnego, najlepszym rozwiązaniem są biurka modułowe lub narożne.

Krzesła do recepcji

Codziennie w recepcji może siedzieć wiele osób. Tak więc, opcje siedzenia powinny być nie tylko wygodne, ale trwałe i łatwe do czyszczenia, jak również. Jeśli chodzi o krzesło, na którym będzie siedział recepcjonista, musi być ono ergonomiczne dla optymalnego wsparcia.

Stoliki kawowe i końcowe

Stoliki kawowe są doskonałym dodatkiem do recepcji, ponieważ nie są zbyt formalne. Są one często używane do przechowywania informacji, takich jak ulotki i broszury, dlatego zwykle można je zobaczyć w biurach podróży, centrach informacyjnych i klinikach.

Tymczasem stoliki końcowe to małe stoliki umieszczone obok krzesła lub na końcu kanapy. W recepcji można je wykorzystać do postawienia lampy, wazonu, książek lub podstawek.

Przechowywanie

W ten sam sposób, że okna wystawowe sklepu przyciągają klientów wewnątrz przestrzeni handlowej, twoja recepcja jest odbiciem tego, kim jesteś jako firma i co masz do zaoferowania. Musisz utrzymywać ją w czystości i wolną od bałaganu przez cały czas i to jest miejsce, gdzie rozwiązania w zakresie przechowywania są przydatne. Pomyśl o szafce na dokumenty lub kontenerze pod biurkiem.

Akcesoria

Ogólnie rzecz biorąc, powinieneś podjąć wysiłek, aby zapewnić swoim pracownikom i gościom komfort za każdym razem, gdy znajdują się w recepcji. Inne przedmioty, które mogą przyczynić się do osiągnięcia tego celu to następujące akcesoria:

  • Stojak na czas opisma - Jeśli oferujesz jakieś materiały do czytania w recepcji, możesz skorzystać z posiadania stojaka na czasopisma lub dwóch. To również działa cuda w organizowaniu i przechowywaniu materiałów biurowych, takich jak arkusze papieru, itp.
  • Wieszak na płaszcze - Może to być zestaw haczyków przymocowanych do ściany lub samodzielny mebel, na którym goście lub członkowie Twojego zespołu mogą powiesić swoje płaszcze, kurtki i parasole.
  • Signage i Crowd Control Stands - Są one niezbędne w zarządzaniu przepływem ruchu. Minimalizują zamieszanie i sprawiają, że dla gości jasne jest, gdzie mają się udać od momentu wejścia do biura. Akcesoria takie jak liny, słupki i chowane pasy mogą również służyć jako rozwiązania wymuszające społeczny dystans.

Pierwsze wrażenie się liczy i jest to szczególnie prawdziwe w przypadku Twojej recepcji. Odwiedź firmę Arenson, a znajdziesz tam szeroki wybór mebli do recepcji. Obejmują one piękny wybór biurek i krzeseł we wszystkich rozmiarach, stylach i kolorach, jakie można sobie wyobrazić, a wszystko to w konkurencyjnych cenach.

Umebluj swoje lobby meblami biurowymi Arenson - biurka, krzesła, sofy, przechowywanie i wiele innych.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Biurko mdd Ogi A Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Fotel Profim Sorriso 10V fotel Kup teraz

Blog

Blog