29 kwietnia 2022 r. Najlepsze meble biurowe
Produktywność jest kluczem do rentowności i długoterminowego sukcesu firmy. W miarę powrotu do miejsca pracy, po długim okresie pracy w domu, organizacje kładą większy nacisk na pomoc swoim pracownikom w powrocie do strefy.
Zwiększenie wydajności pracowników to coś więcej niż tylko kwestia struktury, lokalizacji czy ustawienia biura. Wiąże się to również z układem mebli biurowych, przepływem i ogólną atmosferą w miejscu pracy. Czytaj dalej, a my podzielimy się kilkoma spostrzeżeniami na temat tego, jak możesz zaprojektować elastyczną przestrzeń biurową, która zwiększy produktywność Twojej firmy i zmotywuje Twoich pracowników do wykonania pracy.
Elastyczna praca oznacza każdy schemat pracy, który wykracza poza tradycyjną organizację pracy biurowej. Może to oznaczać pracę w różnych miejscach - pracownicy mogą pracować w różnych obszarach tego samego biura lub z innymi osobami pracującymi w odległej lokalizacji - lub pracę w przesuniętych godzinach.
Elastyczne miejsce pracy powinno być w stanie dostosować się do specyficznych i zmieniających się wymagań organizacji w danym czasie, a także być skalowalne, aby uwzględnić różnorodne potrzeby członków zespołu. Chociaż elastyczne biuro składa się z rzeczy, które można znaleźć w tradycyjnym biurze, np. biurka, krzesła i szuflady, wygląda ono nieco inaczej. Zawiera elementy, które pomagają w promowaniu pracy zespołowej, podobne do tych, które można znaleźć we wspólnych przestrzeniach roboczych i koncepcjach otwartego planu biurowego, aby wymienić tylko kilka.
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych czynników, które rządzą elastycznymi przestrzeniami biurowymi.
Otwarte, elastyczne przestrzenie wypierają boksy na rzecz wspólnych obszarów roboczych. Brak fizycznych granic ma na celu nie tylko zmaksymalizowanie powierzchni, ale także promowanie pracy zespołowej i uczynienie ludzi bardziej dostępnymi.
Obszar przerwy to każda przestrzeń dostępna dla pracowników, w której mogą odpocząć od stresu i hałasu panującego w ich zwykłym miejscu pracy. Może to być miejsce, w którym mogą oni spokojnie pomyśleć, zrelaksować się, zjeść lunch, a nawet odbyć małe spotkania.
W elastycznej przestrzeni, zasoby takie jak drukarki, kopiarki i materiały biurowe są dostępne dla wszystkich. Inne wspólne obszary, takie jak sale konferencyjne, są również dostępne dla pracowników.
Myśląc poza pandemią, dobre elastyczne miejsce pracy powinno być zoptymalizowane pod kątem bezpieczeństwa, komfortu, mobilności, funkcjonalności i możliwości adaptacji. Powinno ono zwiększać produktywność i umożliwiać pracownikom pracę w sposób, w jaki chcą pracować, zapewniając dostęp do zasobów i udogodnień, które pomogą im wykonać zadania.
Koncepcja elastycznych przestrzeni nie charakteryzuje się samą przestrzenią, ale sposobem jej wykorzystania. Zacznij od zdeformowania przestrzeni, które są tradycyjnie zarezerwowane dla jednego celu. Na przykład sala konferencyjna, z której korzystasz tylko podczas cotygodniowych spotkań, może być idealną przestrzenią do pracy opartej na działaniach lub po prostu miejscem, w którym możesz spokojnie zrobić sobie przerwę na lunch. Można również zmienić konfigurację dużej powierzchni, aby stworzyć kilka mniejszych przestrzeni do szkoleń, spotkań itp. mobilnych ekranów prywatności.
Przydzielenie obszarów specjalnie dla cichych, nieprzerwanych godzin pracy jest kluczowe dla sukcesu elastycznego miejsca pracy. Powinny one umożliwiać pracownikom skupienie się i zmniejszać ilość czynników zewnętrznych rozpraszających uwagę, dlatego też powinny być niedostępne dla rozmów telefonicznych, czatów, głośnej muzyki, jedzenia, itp. oraz znajdować się z dala od miejsc narażonych na duży ruch, np. w pobliżu łazienek, kuchni i sal konferencyjnych.
Ponieważ rozmowy telefoniczne są ograniczone we wspólnych miejscach pracy, w elastycznych biurach należy wyznaczyć budki telefoniczne, wyposażone w panele dźwiękoszczelne. Zapewnia to pracownikom, zwłaszcza sprzedawcom, trochę prywatności, nie będąc przy tym zbyt głośnym lub rozpraszającym dla innych członków zespołu.
Ponieważ pracownicy mają większą swobodę w zakresie miejsca pracy, zadbaj o to, aby w każdej części biura znajdowały się łatwo dostępne gniazdka do podłączenia urządzeń oraz stabilne łącze internetowe. Stoły konferencyjnemogą mieć wbudowane gniazdka elektryczne, aby zmniejszyć bałagan związany z kablami zasilającymi i przewodami. Warto również ujednolicić system AV w różnych pomieszczeniach, dzięki czemu spotkania będą przebiegać bezproblemowo, niezależnie od tego, gdzie się je organizuje.
Najlepsze meble biurowe są zaprojektowane tak, aby stworzyć ergonomiczne miejsce pracy z myślą o wygodzie, mobilności i wydajności. Pomyśl o krzesłach z regulacją wysokości, ramion, oparcia i odchylenia; oraz biurkach o regulowanej wysokości które ograniczają ilość czasu spędzanego w pozycji siedzącej w ciągu dnia pracy.
Oprócz stołów i krzeseł, pracownicy będą potrzebowali również szafek na dokumenty i szuflad, aby przechowywać swoje dokumenty. Rozważ rozwiązania w zakresie przechowywania, które mogą podwoić się jako ruchome przegrody lub opcje przechowywania montowane na ścianie, aby zaoszczędzić więcej miejsca na podłodze. Możesz również zapewnić prywatne szafki, w których pracownicy będą mogli przechowywać swoje rzeczy osobiste. Jest to szczególnie cenne, gdy członkowie zespołu nie mają wydzielonych miejsc pracy.
Umieszczenie różnych dobrze wykonanych, ergonomicznych krzeseł pozwala na wiele konfiguracji, które mogą pomieścić zespoły o różnej wielkości. Również zabawa z krzesłami, takimi jak bujaki, poduszki fasolowe i sofy w miejscach wspólnych, takich jak lobby, może zapewnić, że każdy ma optymalne opcje siedzenia.
Oprócz ożywienia przestrzeni, rośliny zapewniają korzyści zdrowotne, takie jak zmniejszenie ilości alergenów w powietrzu i zwiększenie ogólnej jakości powietrza w pomieszczeniach. Wybierz rośliny, które dobrze radzą sobie we wnętrzach - powieś je lub użyj jako dekoracji stołu lub narożnika - i stwórz w swoim biurze domową atmosferę.
Stworzenie w pełni funkcjonalnej, elastycznej przestrzeni roboczej wymaga czasu i kreatywnego planowania. Chociaż istnieje wiele sposobów, aby to zrobić, kluczem jest zaprojektowanie przestrzeni, która odpowiada temu, jak organizacja będzie z niej korzystać. Powinna być wyposażona w udogodnienia, które umożliwią pracownikom wygodne poruszanie się i bezproblemową współpracę.
Arenson Office jest wiodącym dostawcą mebli biurowych w San Diego. Odwiedź naszą stronę internetową już dziś, aby odkryć kompleksową ofertę rozwiązań meblowych, które mogą pomóc zwiększyć wydajność w miejscu pracy i przyczynić się do ogólnego sukcesu Twojej firmy.