Sposoby pomagające w tworzeniu dystansu społecznego w biurze

image

Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

(WAŻNA INFORMACJA: Zalecenia zawarte w tym artykule na temat dystansu społecznego w biurze NIE pochodzą od ekspertów w dziedzinie zdrowia i nie zostały medycznie przetestowane ani udowodnione jako skuteczne lekarstwo lub profilaktyka dla COVID-19 lub jakichkolwiek innych chorób).

Bez wątpienia, Covid-19 zahamował popularny trend otwartego planu - gdzie przestrzeń biurowa jest zmaksymalizowana poprzez usadzenie pracowników razem w otwartych przestrzeniach biurowych. Wdrożenie nagłej zmiany, która pomoże zaradzić tej sytuacji poprzez stworzenie większej odległości społecznej w biurze, będzie wymagało trochę inteligentnego planowania przestrzeni, ale jest to całkiem wykonalne.

Zintegrowanie innowacyjnych rozwiązań mebli biurowych COVID w produktywnym środowisku pracy może pomóc pracownikom bezpiecznie wrócić do biura.

Poniżej znajduje się sugerowana, łatwa do wykonania lista referencyjna:

  • Zmień konfigurację odległości między stanowiskami pracy, używając modułowych stanowisk pracy
  • Strategiczne rozmieszczenie przezroczystych ekranów i przegród
  • Maksymalne wykorzystanie środków telekonferencyjnych dla pracowników pracujących poza biurem i na miejscu
  • Zmniejsz liczbę krzeseł w poczekalniach i rozstaw je w różnych miejscach
  • Wyraźnie zaznacz sześciostopowe odstępy w poczekalniach i innych miejscach, w których gromadzą się ludzie
  • Stwórz ruch pieszy zgodny z ruchem wskazówek zegara
  • Skorzystaj z pomocy eksperta - zespół 2010 Office Furniture posiada dziesięciolecia doświadczenia w strategiach planowania przestrzeni dla korporacji, uniwersytetów i rozwijających się firm każdej wielkości.

Możesz to zrobić!

Przyjrzyjmy się bliżej każdej z tych wskazówek poprzez zrozumienie koncepcji 6-stopowej przestrzeni biurowej.

Biuro na 6 stopach według Cushman & Wakefield


Zdjęcie: Groupe Lacasse PanGram

Koncepcja 6-stopowego biura firmy Cushman & Wakefield została opracowana z myślą o przywróceniu ludziom przestrzeni biurowej w obliczu pandemii koronawirusa. Międzynarodowa firma doradcza z branży nieruchomości komercyjnych opracowała wytyczne, które obejmują:

  1. Szybkie sprawdzenie, gdzie w biurze jest już sześć stóp przestrzeni, a gdzie można łatwo stworzyć dodatkową przestrzeń.
  2. Umieszczenie zasad i wytycznych dotyczących 6 stóp w celu promowania bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia pracowników
  3. Skierowanie ruchu na bezpieczny tor, np. zgodnie z ruchem wskazówek zegara wokół biura
  4. W pełni wyposażone i przystosowane stanowiska pracy dla pracowników, aby mogli oni bezpiecznie pracować
  5. Wyznacz osobę, która będzie współpracować z zarządcami budynków nad kompleksowym planem 6-Foot
  6. Stwórz i zamieść certyfikat bezpieczeństwa 6-Foot, aby pokazać, że Twoja firma pracuje nad ograniczeniem możliwości rozprzestrzeniania się zarazków i koronawirusa z osoby na osobę.

Niezbędne wyposażenie pomagające w zachowaniu dystansu społecznego w biurze


Zdjęcie: Groupe Lacasse PanGram

Przeskanuj swoje biuro, aby wiedzieć, ile sprzętu i czego będziesz potrzebować. Jedna osoba pracująca przy recepcji może potrzebować innego rodzaju osłony lub ścianki działowej niż grupa trzech lub czterech osób pracujących w kapsule.

Harmonogramy i zwyczaje pracowników również mają znaczenie. Modułowe stanowiska pracy ułatwiają wyjęcie lub dostawienie biurka, w zależności od tego, kto pracuje zdalnie lub w biurze. Meble modułowe zapewniają elastyczność w dostosowaniu się do zmian przyzwyczajeń i preferencji.

Ścianki działowe i ekrany


Zdjęcie: Groupe Lacasse Stad Benching

Wybierz najlepsze osłony i przegrody dla potrzebnych barier fizycznych.

Montowane na szynach ekrany i przegrody powierzchniowe mogą być dobrym rozwiązaniem, aby zapewnić ochronę pracownikom w niskich boksach i na otwartym planie. Używaj przezroczystych lub półprzezroczystych przegród pomiędzy przydzielonymi obszarami roboczymi, aby przepuszczać światło.

Ścianki działowe, takie jak Friant System 2 Workstation, mogą również pełnić rolę przegród i oferują atrakcyjny wygląd.

Stanowiska pracy


Zdjęcie: Enwork Zori

Wiele stanowisk pracy zaprojektowano tak, aby pracownicy pracowali naprzeciwko siebie, np. DeskMakers TeamWorx Open Plan Desking. Zamiast pracowników skierowanych w stronę wspólnego punktu, stanowiska pracy mogą być ustawione tak, że siedzenia są ustawione plecami do siebie, tak aby członkowie zespołu byli zwróceni do siebie plecami, z sześcioma stopami odstępu między siedzeniami. Na szczęście łatwo jest rekonfigurować wszystkie części mebli modułowych, w tym blaty, panele i przechowywanie.

Rozwiązania takie jak Friant Verity Open Plan Benching mogą mieć pojedyncze lub podwójne boki. W przypadku podwójnych stron, pracownicy siedzą naprzeciwko siebie. Biurka można rozstawić tak, aby nie były ustawione równolegle do siebie, a następnie użyć przezroczystych przegród, aby stworzyć przestrzeń.

Łatwo jest użyć przegród stołowych w takim układzie, jak Friant Interra Cubicle, gdzie modułowe jednostki magazynowe mogą być użyte do stworzenia przestrzeni między pracownikami.

Stoły i tablice na kółkach


Zdjęcie: DeskMakers ReFit

Umieść eleganckie stoły wokół biura, aby zaznaczyć przynajmniej sześć stóp przestrzeni tam, gdzie jest to konieczne. Rośliny biurowe umieszczone na blatach wnoszą do wnętrza odrobinę natury i odświeżają powietrze. Urozmaicaj kształty stołów, używając mebli takich jak Arcadia Delen Table, produktu, który występuje w wersji okrągłej i prostokątnej.

Tablice na kółkach są już stosowane jako separatory w otwartych przestrzeniach biurowych. Jest to sposób na ponowne wyobrażenie sobie miejsc spotkań, w których pracownicy mogą siedzieć w pewnej odległości od siebie. Wybierz wiele wielofunkcyjnych krzeseł lub taboretów, aby zróżnicować wysokość siedzeń, i zapewnij małe stoliki do robienia notatek.

Korzystaj z przestrzeni do pracy zdalnej w zależności od potrzeb

Może się okazać, że zamiast całkowitej przebudowy biura, bardziej opłacalne będzie skorzystanie z zewnętrznej przestrzeni co-workingowej. Jak twierdzi Mark Gilbreath, dyrektor generalny Liquidspace, platformy pomagającej firmom w dostępie do wspólnych biur, firmy korzystały z przestrzeni co-workingowych jeszcze przed pandemią koronawirusa.

Ogranicz do minimum liczbę osób uczestniczących w spotkaniach, aby zachować dystans społeczny


Zdjęcie: Trendway Clear Wall

Korzystanie z aplikacji do wirtualnych spotkań, takich jak Zoom, stało się tak powszechne, jak spotykanie się ze współpracownikami przy biurowej chłodnicy z wodą. Można się spodziewać, że telekonferencje i transmisje strumieniowe pozostaną normalną częścią komunikacji biznesowej. Rozważ ściany architektoniczne, takie jak OFS Obeya Architectural Structures, jako rozwiązania biurowe, które mogą dobrze integrować się ze sprzętem do wideokonferencji, w tym z projektorami i monitorami.

Uwzględnij wszystkich podczas tworzenia przestrzeni w biurze


Zdjęcie: OFS Re: Benching

Komunikacja międzyludzka była znacznie łatwiejsza, gdy oczekiwano, że ludzie będą pracować głównie w biurze. Ogłoszenia mogły być publikowane lub wiadomości przekazywane do całego działu. Teraz, gdy niektórzy pracownicy pracują zdalnie, upewnij się, że przepływ komunikacji obejmuje wszystkich. Nie wysyłaj tylko ważnych e-maili i nie oczekuj, że ludzie będą je automatycznie czytać i na nie odpowiadać. Kontynuuj działania. Wykonuj osobiste rozmowy telefoniczne lub utwórz łańcuszek telefoniczny, aby informować zespół o specjalnych ogłoszeniach i ważnych tematach.

Efektywna komunikacja podnosi morale, podobnie jak zapewnienie optymistycznego oznakowania spersonalizowanego z Twoją marką, aby ludzie czuli się bezpiecznie.

Udostępniaj dokładne informacje na temat zdrowia, pochodzące z CDC i wydziału zdrowia publicznego w Twoim okręgu.

Pamiętaj, aby nadal świętować i doceniać firmowe i osobiste kamienie milowe, aby stworzyć więzi koleżeńskie.

Skorzystaj z pomocy ekspertów i porad, aby pomóc w walce z dystansem społecznym w biurze

Skorzystaj z fachowego planowania przestrzeni i zarządzania projektem, aby pomóc uzyskać wyniki, które przynoszą korzyści Twojej firmie.

2010 Meble biurowe to więcej niż źródło do zakupu wysokiej jakości modułowych mebli biurowych. Zespół oferuje świadome doradztwo w tworzeniu i reimaginacji przestrzeni biurowych dla firm i organizacji non-profit każdej wielkości.

Skorzystaj z 2010 Meble biurowe na ponad 45 lat łącznego doświadczenia w pracy z południowej Kalifornii najbardziej znanych marek.

Skontaktuj się z nimi swoje pytania i potrzeby.

Przeczytaj też: Jak chronić pracowników w otwartych planach biurowych
Covid-19Zdjęcie
główne:
Trendway Volo WallŹródła
i specjalne podziękowania dla producentów poszczególnych produktów: Trendway, Groupe Lacasse, Enwork, DeskMakers & OFS

(WAŻNA INFORMACJA: Zalecenia zawarte w tym artykule NIE pochodzą od ekspertów w dziedzinie zdrowia i nie zostały przetestowane medycznie, ani udowodnione jako skuteczne lekarstwo lub profilaktyka dla COVID-19 lub jakichkolwiek innych chorób).


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz