7 lipca 2022 r. Najlepsze meble biurowe
Podczas wyposażania placówki służby zdrowia, wiele czynników należy rozważyć, aby stworzyć wygodne, funkcjonalne i bezpieczne środowisko dla pacjentów i personelu. Jednym z kluczowych elementów w każdej placówce służby zdrowia są meble - wszystko od krzeseł w poczekalni do szafek na dokumenty musi być starannie dobrane do konkretnych potrzeb placówki.
W Arenson Office Furniture pomagamy firmom z branży opieki zdrowotnej znaleźć idealne meble dla ich potrzeb od 1975 roku. Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wybierając meble do placówki służby zdrowiaJesteśmy tu, aby pomóc Ci przejść przez ten proces.
W tym przewodniku przeanalizujemy niektóre z kluczowych rozważań, które należy podjąć przy wyborze mebli dla placówek służby zdrowia. Omówimy również konkretne meble, które są powszechnie stosowane w tego typu placówkach.
Placówki służby zdrowia składają się zazwyczaj z różnych działów, w tym, ale nie tylko, opieki awaryjnej, opieki stacjonarnej, opieki ambulatoryjnej i opieki długoterminowej. Każdy z tych działów ma specyficzne potrzeby, jeśli chodzi o rodzaj mebli, które są używane.
Na przykład opieka doraźna zwykle wymaga lekkich i łatwo mobilnych mebli, aby pacjenci mogli być szybko transportowani z jednego obszaru do drugiego. Opieka ambulatoryjna, z drugiej strony, wymaga trwałych i łatwych do czyszczenia mebli, aby mogły być często używane przez wiele osób.
Wybierając meble do placówki służby zdrowia, należy pamiętać o specyficznych potrzebach każdego działu. Dzięki współpracy z doświadczonym zespołem, takim jak nasz w Arenson Office Furnituremożna mieć pewność, że wybiera się odpowiednie meble dla każdego obszaru placówki.
Jednym z najważniejszych mebli w każdej placówce służby zdrowia jest stanowisko pielęgniarek. Jest to miejsce, w którym pielęgniarki będą spędzać większość czasu i musi być wyposażone w odpowiednie meble, aby spełnić ich specyficzne potrzeby.
Niektóre z kluczowych względów przy wyborze mebli do stanowiska pielęgniarek obejmują:
Poczekalnia jest zazwyczaj pierwszym miejscem, które widzą pacjenci wchodzący do placówki służby zdrowia. Obszar ten powinien być wygodny i zachęcający, aby pacjenci czuli się swobodnie.
Niektóre z kluczowych rozważań dotyczących wyboru mebli do poczekalni lub recepcji obejmują:
Istnieje kilka standardów meblowych, które powinny spełniać wszystkie placówki służby zdrowia, aby zapewnić najlepszą możliwą opiekę dla swoich pacjentów. Wszystkie meble w placówkach służby zdrowia powinny spełniać standardy bezpieczeństwa określone przez American National Standards Institute (ANSI).
To, jak bezpieczny jest produkt w użyciu, jest pierwszym i najbardziej kluczowym czynnikiem, który musisz rozważyć podczas zakupów mebli dla służby zdrowia.
Rozważ rodzaje pacjentów, których Twoja instytucja medyczna widzi codziennie. Aby wszyscy goście czuli się mile widziani i swobodnie podczas pobytu u Ciebie, co najmniej 15% miejsc w poczekalni powinno być bariatrycznych. W zależności od pacjentów, których regularnie odwiedzasz, możesz potrzebować więcej.
Na przykład, jeśli zakładasz placówkę ortopedyczną lub opieki nad osobami starszymi, rozważ włączenie krzeseł biodrowych dla gości, którzy mają trudności z wysiadaniem ze standardowych siedzeń dla gości.
Krzesła o bezpiecznej nośności powinny również zapewniać bezpieczne wyjście, co oznacza, że powinny być w stanie utrzymać ciężar i ruch potrzebny do wydostania się z nich. Na przykład, krzesło z ramionami powinno mieć wyściełane podłokietniki, które są przyjemne i łatwe do uchwycenia. Powinno być również w stanie utrzymać ciężar osoby dorosłej, zwłaszcza gdy musi ona wstać i wyjść z krzesła.
Krzesła bez ramion są również pomocne w zapobieganiu wypadania większych pacjentów z krzeseł podczas odpoczynku lub podczas czytania. Pamiętaj, że oferowanie pacjentom swobody wyboru miejsca i sposobu siedzenia jest niezbędne do stworzenia komfortowego środowiska.
Należy unikać punktów ucisku. Chociaż może to zająć trochę czasu i porównywanie różnych mebli, spróbuj zminimalizować punkty uszczypnięcia w swoich meblach do opieki zdrowotnej. Ruchome części w każdym meblu, od składanych tac i stołów nadłóżkowych do regulowanych krzeseł i szafek, mogą narażać Twoich pacjentów na te potencjalne zagrożenia.
Chociaż usunięcie wszystkich punktów uszczypnięcia jest niemożliwe, można je znacznie ograniczyć. Zaleca się stosowanie mebli z zawiasami fortepianowymi zamiast zawiasów szafkowych w celu zwiększenia bezpieczeństwa, szczególnie w przypadku mebli używanych w otoczeniu dzieci.
Należy również unikać mebli ze ściągaczami. Siedziska, które mają ściągacze, to doskonałe miejsce do rozwoju zarazków. Bakterie mogą być przenoszone przez kontrastowe szwy i wypustki, a także podrażniane przez te elementy tapicerki.
Zamiast tego poszukaj mebli z obramowaniem w kształcie wodospadu, aby zminimalizować punkty gromadzenia się bakterii i zapewnić gościom większy komfort. Jeśli siedzisko ma szwy, powinny być one widoczne (skierowane w stronę osoby siedzącej na krześle), aby zmniejszyć ryzyko infekcji.
Ze względu na charakter instytucji opieki zdrowotnej, łatwość czyszczenia mebli jest połączona z ich bezpieczeństwem. Jedyne bezpieczne meble w każdej placówce służby zdrowia to te, które są utrzymywane w skrupulatnej czystości i dezynfekowane. Upewnij się, że inwestujesz w meble, które są łatwe w utrzymaniu.
Fotele dla służby zdrowia powinny zawsze zawierać obszar do czyszczenia między siedziskiem a oparciem krzesła - im większy, tym lepiej. Nie tylko zmniejsza to punkty zaczepienia dla rozmnażania się pluskiew, ale także znacznie ułatwia sprzątanie pracownikom. Zapewnia to, że wszystkie powierzchnie są dokładnie wyczyszczone, nie pozostawiając miejsca na przeoczenie.
Duża przestrzeń do sprzątania pomiędzy siedziskiem a oparciem krzesła zapobiegnie włożeniu w szczelinę potencjalnie niebezpiecznych materiałów. Pamiętaj, że Twój personel sprzątający nigdy nie powinien być zmuszony do wtykania rąk w obszar, w którym nie widzi, czego dotyka. To zagrożenie dla zdrowia i bezpieczeństwa pacjentów i pracowników.
Oprócz foteli, upewnij się, że wszystkie artykuły piśmiennicze w Twoim centrum medycznym są wykonane z nieporowatych, łatwych do czyszczenia materiałów. Meble z drewna i forniru są przepuszczalne i nie mogą być używane w placówce opieki zdrowotnej.
Zamiast tego wybierz laminat na biurka recepcyjne, stoły i szafki, które wyglądają jak drewno, ale są o wiele bardziej higieniczne. Pamiętaj, że wszystko w ośrodku zdrowia musi być możliwe do czyszczenia - powinno to wykraczać poza powierzchnię. Wnętrza szafek i szuflad muszą być całkowicie czyste, aby ograniczyć infekcje bakteryjne. Rozważ wykorzystanie wkładów do szuflad, które można łatwo usunąć w przypadku niespodziewanego rozlania się płynu.
Chociaż estetyka placówki medycznej może nie wydawać się ważna, zapewniamy, że jest. Nie musi ona wyglądać chłodno i niezachęcająco tylko dlatego, że jest to placówka służby zdrowia. Zamiast używać białych na białych ścianach i meblach w szpitalu lub prywatnej praktyce, dodaj ciepłe, zachęcające odcienie do farby ściennej, mebli i dekoracji.
Piękny wygląd podniesie na duchu odwiedzających, pomagając ukoić nerwowość i uczynić wizyty przyjemniejszymi dla wszystkich zainteresowanych. Wizualizacje przyrody na ścianach, meble laminowane w ciepłych odcieniach drewna i siedzenia w ziemistych odcieniach lub ciekawych wzorów może pomóc to osiągnąć.
W Arenson Office Furniture San Diego rozumiemy, jak ważny jest wybór odpowiednich mebli dla placówki służby zdrowia.
Nasz zespół może pomóc Ci wybrać zarówno estetyczne, jak i funkcjonalne elementy, zapewniając pacjentom bezpieczeństwo przy zachowaniu czystego i zachęcającego wyglądu. Przeglądaj naszą stronę internetową lub skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach i usługach!